onsdag, februari 16, 2011

migrän, i don't love you.

Igår fick jag lov att gå hem från jobbet p.g.a min migrän. Mådde så sjukt dåligt, och så fort jag kom innanför dörren så fick jag springa till toan och kräkas. Sen låg jag helt utslagen i 6 timmar, sov som en stock verkligen. Sen när jag vakna så va det lite bättre men inte helt. Gick in i duschen och duscha VARMT i en timme, hade typ blåsor i händerna för att jag duscha så varmt :P Ringde mami och beklagade mig och fick tröstande ord tillbaka, hon är bra min mamma :) Hjärta.

Sån kul dag hade jag igår. Idag var en betydligt bättre dag. Kom hem från jobbet för en stund sen och nu ska jag bara softa runt här hemma till kl. 19 då det blir damhäng på Cornetto, mysigt. Ska hämta ut mitt paket också med min nya klänning :D Det var väl det. PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar