måndag, februari 14, 2011

happy fucking valentinesday..


Jaha, och då var dagen D här, dagen alla singlar hatar och alla par får magkatarr av. "Vaaaad ska jag köpa? Vad fick han förra året av mig? Ska vi åka på en resa till romantiska Paris kanske eller ska jag laga mat och slå in mig själv i en stor rosett kanske, eller vänta, gjorde jag inte det förra året.....?" Om jag ska vara helt ärlig nu så vaknade jag imorse och kände en skön lättnad. Konstigt kanske, för förut har jag alltid tyckt om den här dagen. Men idag känns det faktiskt inte så tokigt ändå att vara singel på alla hjärtans dag.
Gick upp och gjorde iordning den största brakfrukosten jag gjort. Det var våfflor, smoothie, bröd med banan, kaffe och sist men inte minst fruktsallad och min hemmagjorda citron/hallon juice. Och imorgon är det faktiskt bara en månad kvar tills Mami och jag åker till Canaris, så då ska jag äta sån här frukost varje morgon! Nybakat bröd direkt från affären, mmmm.

Är ledig idag så det blir städning och tvättning, sen ikväll blir det skräckfilm :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar