onsdag, februari 16, 2011

mysig kväll.


Kom typ nyss hem från damhänget, mycket mysigt och mycket skratt som vanligt :) Blev en sallad för mig. Den var så sjukt stor verkligen, orkade inte hela men duktig ändå tycker jag ;) Vi pratade om allt möjligt, brukar bli så när vi ses, vi maler på och maler på om saker så we lose the track of time, men det är bara skoj! Vi kom också fram till att alla damer var på plats, förutom Natti :( Känns konstigt att hon inte är med, en dam kort så att säga, nu när hon bor i Sthlm och allt :) Men vi ska locka hem henne med en damutgång i mars tänkte vi ;)

Hämtade ut mitt paket också med Maddo innan fikan. Klänningen såg så sjuuuukt tiny ut, kidssize verkligen :P Men köpte den klänningen förut fast i en annan färg och på den hade jag XS så det borde funka tänkte jag. Och nu när jag prova den så gjorde den det, tuuur. Orkar inte med att retunera och sånt, brukar typ aldrig lämna tillbaka saker som inte funkar i slutändan ändå. Det borde man kanske göra egentligen, skulle nog spara en del på det. Men men, nu funkade ju klänningen iaf.

Fick choklad av min chef idag. Lite i efterhand eftersom jag varit ledig och sjuk. Tur att man fick något som visar att man är omtyckt såhär i hjärtetider ;) Skämtåtsidan, nu ska jag kika Eclipse och mysa med asken ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar