fredag, oktober 15, 2010

call dr. love.

Här kommer ett inlägg från en sjukling. Har legat hemma i halsfluss och feber nu i 3 dar, tror ni att jag dööööör av tristess eller? Har plöjt igenom en massa filmer och serier, dieten har bestått av Ipren och clementiner och har inte fått frisk luft under dessa dagar. Har knappt orkat resa mig ur sängen, länge sen jag var såhär sjuk..
Men igår kom min bästa Mami över och gjorde iordning min favoritsoppa :) Det smakade verkligen bra eftersom det närmsta jag har kommit mat är som sagt clementiner.. Sen diskade hon och plockade lite här hemma, så snäll så :) Sen efter maten låg vi bara i soffan och snackade, women to women. Skönt att få lite sällskap :)

Nu ska jag kolla på Tyra. Har ju haft några dagar på att följa dessa tv-shows slaviskt :P PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar