fredag, oktober 08, 2010

fridaaay!

Hola!

Bra dag idag. Hade gjort iordning mat här hemma på morgonen, tänkte att jag skulle slippa köpa lunch. Men när Millan kom och frestades med en lunch på Nancys i Igor, så kickade det min matlådas ass. Blev en god pasta/curry och massa snack. Skönt att komma ut från jobbet och äta, man behöver det ibland :) Vi snackade bl a om hur jääääävla kul vi ska ha imorgon! Äntligen är det dags för Damklubb här hemma. Har tjuvstartat med maten här hemma eftersom jag jobbar till 15 imorgon, kan bli lite körigt liksom :) Sen är det bara efterrätt kvar att fixa, men det gör jag imorgon. Köpte en jättefin klänning också som jag ska ha på mig, lägger upp bild sen. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen tona håret :) PUSS

Fick förresten en goodiebag från Rut m.fl. idag, haha innehållet kan ju diskuteras ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar