måndag, september 13, 2010

Dålig update över helgen, har varit upptagen på alla håll, typ.

Fredagkväll:
Efter jobbet kom mami och hämtade mig här hemma. Middag och sleepover :) Vi drack gott vin, åt god kyckling/pastarätt, pratade om allt mellan himmel och jord, kollade på Pirates och sen blev det sleeeeeeping :) På morgonen skjutsade hon mig till jobbet.

Lördag:
Dagen på jobbet gick jättefort, skönt. Det blev en film och bara mys hemma sen innan nästa jobb kalla. Gick till bmb runt 21 och jobbade på där till 3 typ. Hade sååå kul med grabbarna, rätt skönt faktiskt att vara ensam tjej :) Det var mycket folk, men dessvärre förlorade vårt "lag" drickstävlingen, buu. Tror faktiskt att det andra laget fuska, även fast dom sa att dom inte gjorde det :P Så straffet blir bikini för mig nu på fredag, rätt jävla kallt ;P Haha, vi gav dom den ikväll, men vänta bara på nästa rond..... ;) Gick hem och dog sen efter.

Söndag:
Vaknade runt 10 typ och till min glädje gick alla idolavsnitt i repris, woho! Underbart skön var sängen ;P Sen på kvällen hämtade Madde upp mig och vi drog och köpte pizza och hyrde film. Blev lite Youtubeklipp med Marran innan och sen såg vi "The blide side". SÅ sjukt bra film!

Måndag:
Jobbat som vanligt. Sen blev det matlagning, fisk och potatismos ;) Och nu ska jag duscha, göra smoothie och sen krypa upp i soffan och kolla "Ryktet går", så bra film. Kan se den fler ggr om :) Hörs imorgon! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar