måndag, september 20, 2010

tänker på dig, farfar.



Mina skor har kommit! :D Nu väntar jag bara på dom gråa också :)

JÄTTEdålig update. Men har varit en tuff vecka. Farfar blev dålig och ligger uppe på intensiven, tänker på honom varje dag. Men han är en riktig kämpe och det verkar som det börjar gå lite åt rätt håll iaf.

Annars har det varit jobb, damhäng, lite shopping, och chillkvällar.
I torsdag efter jobbet drog jag och Madde först på en förhandsvisning på filmen "Himlen är oskyldigt blå". Jag fick gratisbiljetter av min chef och filmen var faktiskt riktigt bra :) Efter bion mötte vi upp Lussan för en coctailkväll. Vi började på Skyan och Tabazco och avslutade på Cirkus. Madde började tidigt dagen efter så hon rundade av där efter Skyan. Väldigt rolig kväll med goda drinkar och mycket tjejsnack :) Och en resa i vår har vi också börjat planera inför... :)

Jobbade på BMB i fredags också, mycket folk faktiskt :) Har inte varit ute på länge nu så jag ser verkligen fram emot kräftskivan med jobbet på lördag :) Blir kräftor och alkohol innan uppe på jobbet sen ska vi ut och göra stan! Vet dock inte vad jag ska ha på mig, hinner säkert hitta nått nu i veckan. Kul att det är löning till helgen också, då är det säkert mycket folk ute :) På tal om lön så ska jag köpa Easytones till helgen också, hoppas verkligen dom är så bra som det sägs!

Har lagat mat, lax med potatismos och kall sås, gjorde några matlådor också. Sen nu till efterrätt har jag ätit vaniljyoghurt med russin, det är nästan godare än glass faktiskt :) En storstädning hann jag med också, skönt. Nu blir det att tända lite ljus och göra iordning ett fotbad :) Hörs sen! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar