torsdag, september 09, 2010

helvetesmage!


Glad mami, gravid sis och en myggbuffé-Anna.

Hej bloggen!

Igår hade vi det mycket mysigt här hemma i cheateut. Jag bjöd damerna på kyckling/pestopastasallad med vitlökscreme och bröd. Blev mycket gott. Vi åt och åt och åt och åt... :P Förbannat fint. Mycket prat och allmänt mysigt och trevligt. Skönt att bara sitta hemma hos någon och snacka massa, behövs mer såna kvällar. Maddox hade med sig en STOR godispåse också som fick bli efterrätten, min kladdkaka orkade vi inte ens tänka på :P Hihi. Men nått som va sjukt opå var att jag fick magkatarr igår! SÅÅÅÅ sjukt ont i magen hade jag, började fan grina, stadigt :P Men det gjorde så ont så jag höll på att dö verkligen. Så vi fick fara hem fort som tusan i Hingsten och hämta medicin hos Madde. Och inom 30 minuter kunde jag äntligen andas ut, då släppte smärtan. USCH, det känns fan inge bra alls att magkatarren är tillbaka :/ Är kanske inte jättekonstigt eftersom livet är lite halvt som halvt stressigt nu.. Men nu har jag medicin iaf, hoppas verkligen inte att smärtan är här för att stanna...

Idag kom min gamle vän Moa in på jobbet. Så kul att träffa henne och stå och snicksnacka om allt möjligt :) Vi bestämde att vi skulle ta och ses nått här framöver som jag verkligen ser fram emot :)
Efter jobbet mötte jag upp damerna på Cornetto. Blev en latte och lite mys innan några var tvungna att bege sig. Men övriga satt kvar och pratade åter en massa. Tänk att det finns så mycket att prata om! Ämnen tar aldrig slut :P

Imorgon efter jobbet blir det att åka hem till mami. Ska bli mysigt. Det blir middag och lite recovery där för min del. Min mamma är bäst i världen, vet inte vad jag skulle göra utan henne.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar