söndag, augusti 29, 2010

söndag igen.

Hej bloggen!

Sitter här hemma med en kopp Oboy och kollar igenom påsarna från shoppingturen idag med världens bästa Mami :) Har haft en jättemysig dag. Blev lite shopping, middag på en mysig restaurang och en massa skratt :)

Igår va det utgång med mina gals och några sköna grabbar :) Vi va på förfest hos Patrick innan och sen blev det Tabben och därefter BMB. Såå rolig utgång, träffade nog allt och alla. Drack nog allt också med tanke på hur jag mådde imorse :P

I fredags började jag även en ny karriär, garderobflicka på BMB. Riktigt kul var det och man fick verkligen se den "andra" sidan av krogen :P Lite opå kanske att bli medbjuden på efterfest av en 50åring, men vafan :P Haha, det hör till :) Man får helt enkelt lära sig att stänga av lite, man får sålla ut det man tycker är värt att lyssna på. Men lite kul är det att se hur allt ser ut från den sidan. Vet inte huuur många som kom där runt 02.05 och sa: "Duuuuuu, jag tjroor aaaatt ja har tabbat båååårt min laaapp...." Haha, riktigt skrattretande :P Så nu kan jag även lägga till det på CV:t. Ska bli skönt sen när man har kommit in i det helt men jag tycker att jag klarade mig rätt bra :)

Nu ska jag kolla flygbiljetter till Canaris. Jag och Mami fick den braiga idén att åka på en damsemester i början av oktober. Har så sjukt mycket semester att ta ut och vem säger nej till lite sol innan vinterhelvetet är här? ;) PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar