torsdag, augusti 26, 2010

not tierd.

Klockan är runt 00 och jag är inte alls trött, nada not niet! Så jag har städat här hemma i lägenheten och gjort det lite onsdagsmysigt med ljus :)

Idag mötte jag upp damerna på Cornetto för en lunch och catching up. Efter det blev det lite impulsshopping, som Anna har svart bälte i.. En långklänning, en blå jättesöt topp, knästrumpor som jag ska ha till mina boots i höst, massa olika ljus, vinglas som jag ska göra till ljusstakar, en fin skål och lite mer smågrejer :) Alltid lika kul att shoppa saker till lägenheten verkligen, love it. Efter en liten tur på stan åkte jag hem till mami och åt middag. Tortellini med pesto, mums. Runt halv åtta hämtade jag upp Maddoxen och vi åkte ut till Maxi och handlade. Sprang på lite ögongodis där, inte helt fel ;) Sen när jag kom hem fick jag ett trevligt samtal från min alltid lika underbara Alex. Saknar verkligen honom här hemma i Vässan nu. Han har ju flyttat och lämnat mig här hemma för Sthlm den jäveln, Sundbyberg för att vara exakt. Men vi bestämde iaf en träff i helgen då han kommer hem på en blixtvisit :) Ska bli skönt att träffa honom igen och snacka lite skit över några härliga sensommarglas :)

Nu sitter jag här i min långklänning och tänker tillbaka på sommaren. Guud va mycket skoj man har gjort. Bästa sommaren! Fast det säger man alla år, jag vet, men det har verkligen varit en helt perfekt sommar. Kan inte se tillbaka på något negativt alls, en riktigt skön känsla :) Men det ska faktiskt bli rätt skönt med höst nu iaf. Har börjat "gilla läget" nu tror jag :P Vad ska man annars göra? Man kan ju inte gå runt deppig nu i ett halvår heller. Nej, jag tar faktiskt emot den här hösten med öppna armar och en ny höstgarderob ;) Jag och mamma sticker lite spontant till Stockholm på en shoppingsöndag nu till helgen, hoppas jag hittar lite trevligheter :)

Nu blev min chokladkaka klar i ugnen! Just ja, jag har börjar baka, känns också lite höstigt ;) PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar