tisdag, augusti 24, 2010

when you're halfway up, you're always halfway down.

Hallå bloggen!

Sitter här hemma i soffan, vinkat av Madde efter en timmes promenad och lite eftersnack med popcorn, eller "porron" som Madde så fint kallar det ;) Pratade nyss med mamma, alltid lika skönt att prata med henne. Man får lite perspektiv igen, och det är verkligen perspektiv jag behöver nu.

Imorgon är jag ledig, skönt :) Ska ta en rejäl sovmorgon och efter det ska jag möta upp mina damer. Vi ska träffas på Cornetto och säga hejdå till Sanna som åker tillbaka till Sthlm i övermorgon. Sen efter det ska jag hem till mamma på middag och Millan ska massera oss, ska bli riktigt skönt :) Det är på med lön imorgon också, blir lite shopping till lägenheten och så. Måste verkligen ta tag i den nu, det har stannat upp lite nu under sommaren. Då är man ju inte inne så mycket.. Men nu blir det andra bullar :)

Nu blir att glo på tv tills ögonen ger vika. PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar