tisdag, augusti 31, 2010

ska vi leka gömma kurra?

Hahahaha, vilken dag jag har haft :D Började min dag med att kliva upp alldeles för tidigt för mig. Kom till jobbet och möttes av typ 100 staplar varor, huuua! Vi slet som djur allihop och ingen var väl på det mest strålande humöret :P Men sen hör jag Nizar innefrån djungeln av backar: "Hallå, ska vi leka gömma kurra?" HAHAHAHAHAHA, jag har då aaaaaaldrig skrattat sååååå jävla mycket i hela mitt liv. Freakin fab! Hela dagen nere på K1 va klockren, vi har så jävla kul på jobbet, just love it!
Jobbade på till klockan 16.30 och gick hem sen och åt för att sen gå ner på stan igen och möta upp Maddox och Ståhlis för lite kvällsmat :) Återigen, mycket skratt och allmänt mys :)

Nu sitter jag återigen här och kollar flygstolar :) Det blir en resa för mig och mami och det ska bli såååå skönt :) En vecka med sol, bad och värme igen, kan inte bli bättre! Ska bli kul att se om Canaris är sig likt :)

Nu ska jag göra te och krypa upp i soffan för lite film. PUSS

Syster <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar