tisdag, juli 27, 2010

ack sundbyberg.


Hallå bloggen!

Haft en jätteskön start på semestern. Fredagen bjöd på en barrunda efter jobbet där runt 12tiden. Lite mat och lite shopping med mina gräbs, Alex och Victor. Efter det gick jag hem och gjorde mig iording för en middag med mina damer. Vi käkade på Grekiska kolgrillsbaren och sen gick vi till Tabben för lite drinkar. Mötte upp Mami och syrran, mycket trevligt och allmänt skön fredagskväll :)

På lördagen var det förfest hemma hos Lo, mycket mysigt och lagom med folk :) Vi drog sen till BMB och skakade rumpa, mötte upp Madde där som hade varit på SM-fest. Va sjukt kul att vara tillbaka på gamla klassiska BMB, va ett bra tag sen :)

På söndagen var det restaurangfesten som stod på schemat. Kul tänkte jag och Madde och körde igång med våra cider och rödvin/cola, USCH! Vi drog ner på Löga och såg den klassiska volleybollturneringen i regnet, inte så kul :P Och grabbarna vann inte heller, men hade nog roligast iaf :P Sen gick vi hem till mig och duschade och gjorde oss iordning. Vi mötte upp dom andra på stan och avverskade Pitchers, Sjökrogen och Grekiska innan vi gick till Harrys. Jag och Madde hängde kvar ett tag men sen insåg vi att söndagsutgång kanske inte var våran melodi ändå ;) Hem till sängen istället! :)

Sen igår skulle vi leta resa. Innan dom andra kom ner gick vi en sväng på stan. Gick in på SOLO och där hittade jag ett asfräscht Acnelinne, kommer bli skönt på semestern :) Madde köpte också två linnen, sjukt fina. Sen va det dags för resjakt. Vi hittade en resa till slut och nu på lördag drar vi till Alanya! Ska bli såååå kul! Lite synd och opå att inte alla damer kunde följa med, men det blir en skön trio på mig, Maddox och Lo. Vi kommer få så grymt kul! :D

Nu sitter jag och lyssnar på Oskar och ska snart hoppa in i duschen. Ska möta upp min lilla norrbagge för lite catch-up :) PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar