fredag, juli 30, 2010

turkeeeeeey..



Hej bloggen!

Nu är det inte många timmar kvar här i gråa Sverige. Klarpackad tror jag att jag är också, skönt. Har tagit mig några timmar att få ner kläder och allt, känns ändå som jag missat nått. Klassiker. Ifall jag har glömt nått så går det säkert iaf att köpa där nere :)
Har tvättat som en galning verkligen :P Och städat lägenheten, så det inte ska se ut som kaos här hemma nästa vecka. Skönt att komma hem till en städad lägenhet :) Fattar bara inte hur jag hann med allt. Good girl!

Har också hunnit med att vara barnvakt idag också till Thildan. Vi gick ner på stan och shoppade lite, sen blev det lunch på Spicy med damerna. Usch, hatar att säga hejdå verkligen :( Men det är ju bara för en vecka iaf :)

Jag har såna sjukt höga förväntningar på den här resan verkligen. Garanterat sol, bad, värme, drinkar, och det bästa; jag får dela det här med mina två underbara damer! Fyfaaan, får gåshud över hela kroppen när jag tänker på det :D
Nu ska jag fortsätta leta efter min mp3-laddare, måste fan hitta den :/

På återseende. Turkey, here we comeeeeee! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar