torsdag, juli 22, 2010

torsdag, en dag kvar.....

Hallå!

Sitter hemma i sängen med en tonfisk/gräddfil/lök-gegga. Gott och det skulle tydligen vara bra för magen, har fått tillbaka min magkatarr :/ OPÅ! Tror verkligen stressen har tagit ut sin rätt på mig nu. Ska bli helt frikin underbart med semester! Och den får jag imorgon klockan 12! Det är heeelt ofattbart! Är så himla lycklig! :D
Kvällen har spenderats med Maddox efter jobbet. Det blev en kaffe på Wayne's och sen en pommestallrik på Billan, mys och trevligt :) Vi är så sjukt taggade på semester! :D

Efter jobbet imorgon ska jag möta upp mina boys, då är det lite shopping och sen ska vi dra en barrunda faktiskt, för att verkligen fira in semestern ;) Sjukt på. Sen på kvällen blir det middag på Grekiska med damerna :) Så mys. Där är det alltid såå gott och man blir verkligen mätt och belåten :) Efter blir det säkert ett eller två besök på nån/några trevliga uteserveringar i stan :)

Nej, den klassiska SATC-kvällen börjar nu, på återseende i semestertider! :D PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar