onsdag, juni 30, 2010

projekt.

Anna Johansson har haft en jättebra dag. Började 12 så tog lite extra sovmorgon, behövligt! Fick mycket gjort under dagen och tyckte jag kunde förtjäna en liten belöning. Köpte mig en sjukt snygg vit transparent skjorta. Tänkte ha den imorgon när jag och mina beloved damer ska göra stan och Vässan osäker ;)

Efter jobbet gick jag hem och då hade mami och mormor gjort iordning en fab middag här hemma. Vi drack lite jordgubbsskumpa och snackade en massa. Efter ett tag tyckte vi att vi skulle leka inredningsarkitekter, tänk lite "Simon & Thomas" möter Maria Montazami så kan ni ju föreställa er, och satte upp några av mina fina tavlor :) Det blev bra, till slut ;)

Och nu sitter jag här. Lite skakig i kroppen utav ett mycket konstigt samtal. Vem ringer med skyddat nummer nu förtiden och inte säger ett ord?! Det känns lite 98-99 på den faktiskt.. Då man satt ett gäng tjejer och lovade och svor på att ingen skulle berätta för nån att man tjuvringde till folk.. Nåväl, får hoppas att det var en så kallad "felringning".

På fredag är jag ledig hela dagen, ska bli sjukt skönt. Jag och min käre norrbagge tänkte slänga omkull oss på Löga och lapa sol och kika på lättklädda skapelser. Det är på.

Nu blir det dejt med kudden. PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar