tisdag, juni 29, 2010

vinkväll



Enchante!

Update en tisdag, den är på. Veckan so far har inneburit jobb och mys. Lite shopping givetvis också ;) En långklänning, en söt sommarklänning och en ny parfym, "Chanel mademoiselle". Älskar den!

Ikväll efter jobbet blev det mys med grillning och vin hemma hos morbror på Björnön. Jättemysig kväll med mamma, mormor, morbror, moster och kusin. Behövs såna kvällar då man bara kan släppa allt och ha trevligt. Det pågår alltför mycket i mitt huvud just nu..
Vi planerade in en dag ute på sjön med båten, så man kan börja med sin taning nu, börjar ju bli dags :P

Imorgon blir det mys här hemma efter jobbet med damerna ovanför :) Och min kära syster kommer nog också och joinar. Det blir lite rosé och sen ska vi försöka sätta upp lite tavlor här hemma, har ju köpt en massa fina :)

På fredag är jag ledig :) Då ska jag nog hänga på Löga med min käre Alex. Måste ju tana! Heeelt galet, förra året va jag fan svart vid den här tiden :P Sen hoppas jag också att Nina kan fixa mina naglar då, vill ha fina naglar till helgen :) Och så vill jag snacka lite skit och uppdatera mig i damens liv :)

Nej, en dusch nu och sen fortsätta heja på Spanien! PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar