tisdag, juli 06, 2010

update.

OM jag har en bra sommar! Bra dagar löser av varandra och Sverige bjuder ju på Thailandvärme! Ena dagen hänger man på Löga insmord i kokosolja och njuter av solen och sällskapet och andra dagen är det någon schysst match att kika på på en trevlig uteservering, det är så här livet ska avnjutas! :D

Och semesterkänslan börjar krypa in på en, 2 veckor kvar iofs, men det börjar ändå kännas bra :) Hoppas ju på små spontana påhitt med mina damer, jag gillar att jag och Maddox har samma 3 veckor i år :) Sen en utlandsresa på det, OM vi ska ha det bra!

Utflyttningsfesten i helgen var så på! Millan och David hade styrt upp det mycket bra med härligt folk, gott att dricka och perfekt sommarstämning! Jag och Madde hade en fabulous kväll, fram till Absinten ;P

Nej, update senare. Nu börjar fotbollen :D PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar