söndag, april 11, 2010

zimbaaa, allt det du ser...

Vilken helg!

Fredag: Jobbade till 19.15 sen blev det hem till Bäcklund för middag, pappa Mats hade gjort en sjukt god fiskgratäng, om vi gillar. Efter maten drog vi hem till Sanna där våran lilla friluftsmänniska Madde va :) Det blev allsång till "Så ska det låta" och dreglande över Tommy Körberg :P Haha! Runt 10 hämtade vi mamma från afterworken och sen blev det film hemma hos Kapten med Frank och Alex :) Runt 12 skjutsade vi ner pojkarna till månen och sen åkte vi hem eftersom damen skulle upp och göra högskoleprovet, duktigt.

Lördag: Jobb mellan 13-17 sen hämtade Sanna upp mig och vi for hem till mig och gjorde oss iordning. En sotning, en dusch och en god tacosmiddag senare hämtade Alex upp oss damer hos Sanna och vi for till Joel. Partyparty fram till 10 då nån "klassiker" började :P Kapten svirade om till matchtröja och matchen körde igång. Om jag uppfattade det rätt så vann rätt lag ;P
Anyways, runt 12 drog vi ner till BMB, och Ante hade varit snäll faktiskt med mitt listnamn, blev lite chockad :P Hade räknat med "desperat singeltjej" eller diverse men det stod bara klart och tydligt "Anna Johansson", we like ;D
Sjukt mycket folk, träffade både gamla och nya bekantskaper :) Efter krogen blev det efterfest hos Alex. Men jag och Bäcklund var riktigt trötta så vi satt väl med och sjöng nån låt sen stämplade vi ut och gick och la oss. Efter ett tag fick vi sällskap och det blev väldigt crowded i sängen. Men finns det hjärterum så finns det stjärterum. Runt 5tiden satt vi igång "Lejonkungen" och OM vi grät när Mufasa dog. Usch, den filmen är så bra men jag är så känslig för såna filmer :P Haha, gråter liksom när Ariel vinkar hejdå till sin pappa i "Lilla sjöjungfrun". PÅ!
Jag kunde verkligen inte somna så jag höll väl låda fram till 7taget då jag tröttnade på mig själv. Stackars Amanda, Frank och Alex, dom lär ju inte varit långt ifrån att kasta ur mig ur sängen :P Jaja, vi vaknade runt 10 och gjorde inte mycket av dagen, men det behövs såna dagar :)

Nu blir det en dusch och kanske en promenad i det fina vädret. PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar