tisdag, april 06, 2010

all i really want is you

Back alive. Fruktansvärd dålig update av mig, busy busy.

Lördagen var ruskig. På två sätt.
1. Ruskigt skoj att Jennie och Sanna var med, om vi gillar! Galet taggad var jag och var sjukt sugen på en partypartykväll. Rolig förfest med diverse trevliga människor :)
2. Kvällen spårade, haha. USCH!

Men måndag kom och då var man fit igen. Det blev att åka och köpa en dator med Bäcklund. Min nya fina lilla rosa, sockersöt. I like. Sen åkte vi till Spicy med Jennie, Sanna, André och Kapten :) Och så blev det ju såklart Johan Falk. Sjukt bara att det var den sista filmen, suck.. Men jag kan glatt kolla igenom alla filmer på DVD, inte mig emot ;)

Sen idag var det back to reality, jobb jobb jobb. Men det är skönt, då uppskattar jag mer den tiden jag är ledig sen.
Efter jobbet träffade jag damerna, det blev lite middag och mys. Vi planerade även in en resa där i slutet av sommaren, på. En Costas står på menyn ;P Anyways, Amanda och hennes papi skjutsade hem mig i halvtid i matchen. Hon är så duktig min lilla dam, det kommer gå strålande det där :)

Nu sitter jag och kollar lägenheter och resor. Finns så mycket jag vill göra, och allt har precis bara börjat..

PUSS :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar