fredag, april 02, 2010

weekend


Långfredag. Dagen har faktiskt varit mycket lång. Kan bero på att man har varit vaken sen 5.30 också :S Drygt det är när man inte kan sova. Nu har jag ju 4 dagars ledigt men kan iaf inte sova ut, hmm. Ogillas.

I onsdags drog jag med Amanda till Silk på trubadurkväll. Vi hade det mys, NYKTRA, och fick trevligt sällskap där till slut också ;) Tre timmar och en alkoholfri senare drog vi oss hemmåt. Haha, va sjukt roligt att vara nykter och se på alla fulla människor. Mycket underhållande faktiskt :)

Igår efter jobbet mötte jag upp mina sk "släktdamer". Mormor, mamma och moster vill säga. Middag på Varda stod på schemat. Mycket trevligt och ett glas vin ledde till 3 :) Vi hade en jättesöt servitris som var jätteduktig och trevligt, men en dam (inte vårt sällskap) snapade på henne och var gräsligt otrevlig mot henne. Man förstår då hur mycket skit alla servitriser/servitörer får ta. Kan inte vara så roligt. Men men, vår mat var riktigt god och vinet tog en till högre höjder ;)

Dagen har än så länge bjudit på shopping på Hälla och mys med mina två damer Amanda och Madde. Vi skulle ha haft "påsktacos" alla brudarna, men det hade blivit några dubbelbokningar så det blev uppskjutet, tråk. Men en lugn fredagskväll går inte av för hackor :)

Imorgon blir det röj iaf. Och mina favoritdamer Sanna och Jennie är hemma så det blir party, "summer of 09 style". OM vi gillar! Får väl se vad vakterna på BMB har döpt mig till på listan den här gången då. Blir intressant... :P Står det "Slampanna" får dom med mig att göra, jag går ju även under namnet "Skuggan" ;)

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar