måndag, mars 29, 2010

this is my life


Hello hello!

Ännu en måndag har gått förbi, love it. Hatar verkligen måndagar :P
Update om helgen.
Fredag; efter jobbet drog jag hem till syrran och vi hade lite familjemiddag där, mys as always. Efter maten drog jag hem till Bäcklund och vi kikade på New moon. Mycket mysig fredagskväll.

Lördag; efter jobbet drog jag hem fort som tusan och hoppade in i duschen. Drog på mig min nya lilla svarta, i like. Tog systemetpåsen och åkte återigen till Bäcklund. Amandas pappa Mäts gjorde iordning en väldigt "stark" martini. Haha, galet stark var den :P Sen drog vi hem till Sanna och Chrille där festen precis hade börjat. Mycket trevligt folk och en härlig kväll. Kan lägga till ännu ett ackord i min lista ;) Haha stolt. Trevlig kväll som slutade med en promenad på ca 1.5 timme hem till Amanda på Gryta, i SPÖregn! Eller nja, duggregn var det iaf. Galet frusna var vi och kröp ner och somna sött runt 6 :)

Söndag; ingen vila ingen ro. 10.30 kom papi och hämtade mig och så bar det iväg på kalas hos min kuss Hanna. 12åring. Minns den tiden som det vore igår..... Haha :) Sjukt trött var jag men som sagt ingen vila. Farfar skulle också firas :) MEN sen, runt 20tiden var det äntligen dags för "ledig dag". Hem till syrran där vi gjorde iorning varma mackor och kollade på Frank Wagner. Inte Johan Falk utan Frank Wagner :P Sjuuuukt snygg kille! ;) Jag har äntligen fattat Sandra ;P

Så mysig och rolig helg hade jag :) Idag kom det in en kille på jobbet, skitskumt. Han ba: "Hej! Heter du Anna Johansson? Jag har hört att du kan sjunga. Vi skulle vilja att du kom och provsjung för oss". Han var tydligen med och skulle starta upp ett nytt band i sthlm. Haha, jag blev bara helt ställd och glodde på honom :P Och nu är ju frågan, vem i hela helvetet har gått och sagt att jag kan sjunga, till en okänd man dessutom? :P

Jahanehe, nu blir det Darin och Anna Bergendahl :P PUSS!

1 kommentar: