tisdag, mars 23, 2010

på banan, marknan, plakatet, anslagstavlan, you name it ;)


Hallåhallå!
Anna har uppstått från dom döda. En dator rikare har man blivit så nu är det blogginlägg på g.

Dom senaste veckorna har varit fyllda med up and downs. Vissa dagar har man mått riktigt pissigt och andra dagar har jag svävat på moln. Jag har faktiskt mest svävat runt på moln om jag tänker efter :) Det gillas. Jobbat och stått i har man gjort och letat lägenhet. Sen har jag gjort så mycket mysiga saker med min älskade familj och mina underbara vänner. Så det går ingen nöd på mig, känns fruktansvärt skönt. Har verkligen insett vilken jävla stark människa jag egentligen är. Under tre år har jag nog varit nere i helvetet och vänt ett flertal ggr. Nu vet jag att jag inte behöver göra det. Varför ska jag kämpa för någonting när ingen annan gör det? Och som inte ens är helhjärtat. Så himla skön känsla att vakna upp på mornarna och bara bestämma vad jag ska göra med dagen. Fast känner jag mig själv rätt så gillar jag att vakna upp med någon och gemensamt bestämma om hur dagen ska se ut. Men när den dagen kommer igen så ska det vara annorlunda, aldrig mer ska jag "acceptera" att bli den personen som står på hans sista plats på listan. Aldrig mer..

Helgen var så sjuuuuuukt rolig! Bästa utgången på länge. Kan vara Din förtjänst också ;) Tjejerna träffades hemma hos Bäcklund och finslipade det sista. Sen begav vi oss till stan där kvällen bara blev bättre och bättre. Vin, gitarr, ölspel och trevligt sällskap, vem gillar inte? ;) Jag lärde mig ett ackord, woho! Ett "G" kanske det var...? ;) Äsch, fint lät det iaf! Som sagt, trevligt sällskap och vin brukar leda till en karatefylla, men jag stod upp heeela kvällen, haha ;D Bra med folk på BMB och riktigt schysst kväll, magnifico. Mina vänner är verkligen dom bästa!

På söndagen var det dop också för lilla Liam. Han var så duktig så och charmade prästen och alla gäster, han brås på moster ;) Nej men allt gick jättebra och han fick så mycket fina paket.

Idag har det varit jobb och sen hämtade Millan upp mig efter jobbet och så åkte vi hem till mamma och pappa och fick massage. Sjuuuuukt skönt, men ooh så ont det gjorde ibland. Men det ska kännas att man lever ;)

Veckan blir en jobbarvecka, men ledig på torsdag, lovely. Sen i helgen blir det fiesta, inte "fiesta"-fiesta utan fiesta som i fest. Tänkte bara klara ut det. Lön på torsdag också. Funderar på att boka en resa till lägenheten på Canaris, nån som vill hänga på?

Puh, skönt att skriva av sig lite. Nu blir det ett samtal och sen en film :) PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar