onsdag, april 21, 2010

solsolsolsol

Hoppade precis ur duschen, mycket skönt. Smort in kroppen i ett nytt kroppssmör, doftar ljuvligt. Efter jobbet gick jag och Amanda och solade. Huur skönt som helst, höll på att somna t.o.m, första gången ever. Efter jobbet gick vi till Soya och köpte sushi. Damen var mycket sugen på en avokado/lax :)

Köpte nya jeans, en klänning och bikini idag :) Hur söt klänning som helst, lite för somrig nu bara, men sommaren kommer, väl? Snöade ju idag :S Anyways, rätt seg dag idag. Eller så är det bara jag som tycker dagarna får långsamt, who knows. Imorgon blir det massage iaf, sjukt skönt. Min rygg behöver verkligen det, stört ont i svanken. Så jag hoppas Millan kan kurera mig, måste ju vara fit for the weekend :) Fyller fan år imorgon också, känns inget speciellt faktiskt. Är ju en mellanålder iofs, 21, men jag får ju gå på krogen i USA iaf, på. Undrar vad jag får av mamma och pappa? Nått lurt är det iaf, mamma höll på och försäga sig idag :P Tussen..

Nej, nu blir det säng. Sjukt trött. Hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar