söndag, april 25, 2010

lalala


Fy vilken kass update, once again. Men veckan har varit lite busy. Jobb, shopping till lägenhet, födelsedag, party m.m.

En underbar födelsedag hade jag, fick fina blommor och skumpa på jobbet och lite nya lägenhetssaker :) Snö bjöd Sverige på också, man tackar. Så på min födelsedag gick jag med vinterskor, vinterjacka och paraply till jobbet och dagen efter var det återigen skinnjacka och tygisar, wierd. It's a classic.

Igår var det middag med jobbet, mycket trevligt och god mat. Jag och Millan fixade oss efter jobbet sen mötte vi upp några på Varda först för en drink. Sen gick vi till Djäknerestaurangen. Jag käkade lax, huuur gott som helst. Blev några glas vin sen satt jag mig i taxin och det bar iväg på fest hos Sanna och Chrille :) Alltid lika kul! När jag kom in genom dörren stod alla där och sjöng för mig och Empa, sött :) Rolig kväll, as always :)

Sjukt trött är jag. Somnade 7 imorse och har inte kunnat sova sådär jättebra direkt. Så fick man reda på att man ska jobba 9-19 imorgon, ÅNGEST. Men men, det överlever jag nog med ska ni se :) Och i helgen blir det flytt, sååå skönt, kul, spännande, pirrigt och allt på en och samma gång :) Känns fortfarande helt ofattbart bara. Jag, bo själv i en helt fab lägenhet mitt i stan, så sjukt på :) Fast själv och själv blir jag ju inte ;)

Nej nu ska jag fortsätta facebooka med Bäcklund sen blir det nog lite mys framför tv:n :) Bjuder på lite ögongodis också så här en söndag ;) PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar