torsdag, april 29, 2010

i don't wanna miss a single thing you do, tonight.


Blogg, kära blogg. Usch, jag är en dålig bloggmatte. Måste bli skärpning, MÅSTE. Men jag tycker ändå att jag ligger lite i lä, min käre dam Bäcklund har inte heller bloggat på ett tag, he he he ;)

Veckan so far har varit mycket mys. Har bott på Gryta med Amanda för hennes päron är på Canaris, lyx. Inte bitter, at all. Men vi har haft sjukt mysigt, filmkvällar, kaffe, sleepovers (i alla former), och allmänt mys. En natt gick "Mamma mia" på högvarv och jag tror jag vaknade varje timme typ och filmen bara gick om och om och om.. You got the picture. Haha, rätt trött på "Honey honey" kan jag säga :P

Nu i helgen blir det flytt :D Som jag längtat. Blir jobb till 16.30 imorgon sen hoppas jag på att vi kan sätta igång. Vill ju vara med på Valborgsmys med mina damer också :) Äsch, allt fixar sig :) Sitter och kollar väggtexter nu också, vill ha några fina små citat lite här och var :) Synd bara att som finaste bara finns på internet, vill ju känna och klämma på dom innan, as always. Sjuk, jag vet.

Köpte en mycket söt kjol idag från jobbet, en riktig sommarkjol, åh vad det gillas. Kommer nog bli en riktig favorit i garderoben i sommar, på :) Har spånat på en tavla på Village också till lägenheten, den är mumsig. Ska bara se vart jag ska ha den :)

Nej, nu blir det mer pryltittande. Släng er i väggen "Simon & Thomas", Änna är le thing. PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar