måndag, juni 14, 2010

NYTT LIV!













Hej bloggen!

Kul att jag tittar in så här en måndag ;) Mitt liv har varit såååå busy att jag inte har haft tid alls med blogg och allt vad internet heter :P

Men här kommer en resumé av mitt liv, so far.

Flyttade in i min underbara lägenheten för lite mer än en månad sen nu och har aldrig trivts bättre med livet. Jag har kommit iordning rätt bra och läget är helt underbart verkligen! Mina damer kommer förbi titt som tätt och vi har sleepovers och diverse annat skoj. Gillas. Sen har man ju varit ganska flitig på krogen nu såhär på försommaren. Vi har hittat ett favoritställe att hänga på och det är väl där vi spenderar onsdagarna, fredagarna.. Och lördagarna.. Haha, det värsta är att det är sant, vi har varit ute sjukt mycket nu på senaste tiden, men det är det vi gillar. Det har ju även blivit lite sleepovers på diverse hotell här i stan också, för samtliga damer. Haha, det är lite så vi jobbar ;)

Sommaren har verkligen börjat i singelns tecken. Trodde först inte att jag ville vara singel länge, men nu börjar jag se lite av charmen i det livet. Har ju inte varit singel sen jag var en sisådär 15 år så det är lite nytt för mig.. Sen hjälper det ju att minst 4 av mina damer håller mig sällskap på den fronten och kan guida mig ;) Men kan ju avslöja att det finns en herre där ute som är lite mer intressant än andra..

Och VM-sommaren är äntligen här! Såååå på! Vi ska köra riktiga "grabbkvällar" framför matcher med öl, ostbågar, matchställ och så vidare och så vidare. För vi ska se ifall vi damer har en grabbig ådra, trots allt.

Och på jobbet rullar det på i vanlig ordning. Men snart är det semester!! Ska bli helt galet skönt! Ska ta tre veckor nu i sommar och så spar jag två till hösten, känns som det kan bli en utlandsresa då :) Vi ska försöka styra upp en resa nu också på semestern, hoppas alla damer kan följa med, skulle vara så sjukt på :D

Nej, nu blir det att kika Italien igen, men säger som mina damer; give it to me, nice and slow...

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar