söndag, februari 14, 2010

valentines day.








En update om helgen.
Fredag; Stress i massor. Slutade 19.15 så det var bara att gå in för rollen "Blixten". Dusch, smink och outfit på en timme, bra gjort! Vi åkte til Bomansgatan och firade Matte, 23 år! Sjukt vad tiden går fort! Sjuk kul förfest. Pizza, vin, Super Mario (från 95) och sjukt roligt umgänge. Trevligt trevligt. En snabbis på Bill&Bob sen Silk där 4 från Paradis Hotel styrde. Kände bara igen en av killarna dock, C-kändisar. Men men, mycket folk och trevligt :)

Lördag; Jobbade till kl. 17.15 och sen bar det hem till mami och papi, "sista måltiden". Det bjöds på god pasta med laxsås, MUMS! Mat, mys och häng.

Söndag; Mys med älsklingen och Max på Al forno. Sen lite shopping på stan, Chili och Nordik. Köpte fina burkar på Chili och en jättefin ljushållare på Nordik. Nu har vi städat lägenheten, så nu är den fin igen. Kvällen vet jag inte än vad den bjuder på. Kanske filmkväll med singelpojkarna, måste ju ställa upp.

Imorgon blir det jobb på Hälla. Lagret ska göras om så då ska jag och Sandra dit, kulkul. Hoppas det blir lite drag i butiken :)

Snart har mamma och pappa landat i Bangkok. Usch, vilken lång resa. Kommer ihåg när vi åkte till Sri Lanka, höll fan på att få tuppjuck i planet. Jag har flygigt rätt mycket men inte sååå långt. Längsta resan annars är till Canaris, typ 6 timmar. Det är ju rätt kort tid. Men 13 timmar i luften är rätt magstarkt. Men men, man åker ju till paradiset, så det är ett slag man kan ta. Sen hade vi tv-apparater i stolen med många bra filmer, tidsfördriv.

Jag har en period nu då jag bara vill ändra mycket på mig. Speciellt håret och kläder. Vill ju vara ljus till sommaren men är lite inne på att göra det mörkare. Mörkare eller ljusare. Bah, man blir ju trött! Sen vill jag verkligen ha sommar nu så jag kan ta fram alla mina fina klänningar, shorts, kjolar, toppar, BIKINIS! Är SÅ trött på vinterkläder, kan knappt fatta det själv. Jag får typ rysningar när jag sätter på mig en stickad tröja :P Nej, värme och sol tack!

Nu blir det att göra iordning lite pasta med kräftstjärtar, vi måste ha matlåda imorgon :)

PUSS!

1 kommentar:

  1. Håller med dig sis, gud vad jag längtar efter vår och sommar nu! Det ska bli mys tycker jag.. Förlåt för igår, jag älskar dig<3

    SvaraRadera