måndag, februari 15, 2010

måndag hela veckan

Hello!
Dagen har spenderats ute på Hälla. 9.45-17.00, skön tid :) Rätt mycket folk idag, det var skoj. Köpte med mig fina träningsbyxor, en svart spetstopp och en vit spetstopp som jag ska ha på Davids morfars begravning. Det blir nog bra, med en svart kjol till.

Föressten, har glömt att skriva vad som hände i söndags. När jag, David och Max satt och käkade på Al forno så dök det upp en kille som jag kände igen. Hmm, tänk Anna, tänk. Vart har du sett honom tidigare? Det tog ett tag sen gick hissen enda upp och det var ju Micke från Skilda Världar! (Hampus Björck heter han egentligen men han är känd som Micke för mig). Jag var såååå kär i honom när den serien gick. Haha! Hade en bild av honom i mitt skåp på skolan. Jag var så avundsjuk på Claudia Galli :P Men alltså nu, shit. Han såg jätteannorlunda ut. Inte direkt min typ av kille om man säger så :P
Men kul var det att se. Vad gör dom i Västerås??


Ikväll blir det nog en lugn kväll. Det ryktas om film hos oss, det är aldrig fel. Är lite trött efter jobbet faktiskt. Och imorgon jobbas det 9.15-19.15, yej. Men det ska man väl fixa, som många andra ggr :)

Nej, nu blir det ett chokladhjärta och ett samtal till mormor. Hörs sen! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar