torsdag, februari 11, 2010

sweet morning


Oj, vilken dålig update! Men det har varit lite körigt på sista tiden, sorry!

Hela helgen har ju gått och snart är nästa här. Helgen bjöd iaf på trevligheter. Sannas fest var såå kul och jag var sååå drunk! :P Lite sliten söndag om man säger så. Åt en gurkbit under hela dagen, inte ens den fick mig att må bättre :P Plus att min käre sambo hade haft förfest på lördagskvällen så hela lägenheten stank ju sprit, inte nådigt.
Sanna och hennes pojkvän förlovade sig på festen, so sweet! Jättefina ringar var det. Man kan ju inte undvika att tänka på den dagen då det händer mig..

Helgen innebar också lite tråkigheter. Davids morfar dog :( Men han är på ett bättre ställe nu.

Veckan, so far, har det varit jobb, mys med syster och systerson, städning av lägenheten, lite shopping och secret santa med damerna. Jag vet, 2 månader efter, men vårat gäng är inte alltid så synkat :P Jag fick ett kit från The body shop av Natti, cocounut givetvis ;) Tack babe! Så nu ska det luktas sol och värme.

På söndag drar mami och papi till Thailand. LYX! I två veckor ska det solas och badas och ätas och drickas gott :) Pappa fyller 50 medan dom är där, bästa presenten ever. Men när dom kommer hem blir det present från oss, den är också rätt bra, hihi :) Hoppas dom får fint väder och en skön resa, det förtjänar dom.

Nu sitter jag och har käkat frulle, fil med banan och knäckebröd, mums. Börjar kl.14 idag, skönt. Fast går stängning, mindre skönt. Men men. Det kanske blir bio ikväll med David efter jobbet, hoppas det. Jag vill se den där "Wolfman" eller vad den heter. Verkar sjukt läskig! Men det är bra för då kan man krypa upp hos honom ifall det blir för läskigt :)

Nej, nu ska det duschas. Puss!

1 kommentar: