onsdag, februari 17, 2010

nyfriserad!

Kom precis innanför dörren, fick skjuts av sötismadde hem :) Bion börjar 21 så vi alla drog oss hemmåt för att ladda upp. Det är ju inte "Farsan" vi ska se, dumma Anna.. Vi ska ju gå och se "Valentine's day". Herregud. Jag är så blåst ibland :P Haha. Har varit lite borta hela dagen, enligt mina vänninor iaf ;)

Vi träffades inne på jobbet och Lo köpte ett par tajta jeans, like. Sen gick vi till Coffhouse by george och jag käkade en sallad. Mycket god. Bäcklund och Lo drog på lite uppdrag så kvarlämnade satt vi där och filosoferade över livet. Mest våra hår egentligen.. Och till slut gick vi så jag fick klippa bort kvastriset. SKÖNT! Frissan gjorde lockar på mig också, soo cute.

Så nu blir det egentligen bara en snabbvisit hemma tills man ska ner till stada igen. Hoppas verkligen filmen är bra nu. Steamy och Dreamy är ju med så det luktar framgång.

PUSS så länge!

1 kommentar:

  1. Åå jag vill se resultatet!! Det får jag göra snart också, hihi! Jag måste också klippa mig, var klippte du dig? Puss<3

    SvaraRadera