tisdag, februari 16, 2010

semladag




Hemma från jobbet, totally slut. Fick göra både det ena och det andra idag, kul! Hade en jätteduktig praktikant som hjälpte mig med varorna och så eftersom jag var själv på avdelningen. Good work! Vi fick semla av vår chef idag, det gillas.

Nu är jag ledig i två dagar, happy happy. Så himla skönt. Ska bara mysa. Imorgon ska jag träffa damerna nere på stan på en lunch. Sen hoppas jag få tag i en klipptid. För nu är barret risigt om man säger så, not cool. På kvällen kanske det blir mys på SF. "Farsan" står på listan. Alla som sett den hittills har sagt att den är bra, hoppas man delar samma typ av humor som dom ;P

På torsdag blir det mys med Fia och mormor. Damen har bjudit över oss på mat, me like! Sen blir det nog storhandling också. We need food!

Nu är jag på sånt strålande humör, kan bero på ledigheten, kan bero på välfinnande. Några som mår väldigt bra och säkerligen är på strålande humör är nog mamma och pappa. Åh, vad jag skulle vilja vara med dom nu i Thailand. Är sååå trött på vinter och eländet nu. Önskar sånt väder som det var i söndags. Det låg nog allt lite vår i luften..

Sitter och lyssnar på mysig musik och dricker lite te. Funderar på vilken låt som jag ska sjunga på Liams dop.. Hmm, some deep thinking. Vill ha en fin låt men inte för "gullig" heller. Den ska ju ha någon form av betydelse, gärna :P

Blev lite shopping idag. En transparent topp och en lite längre klänning, också den transparent. Blir säkert favoriter i garderoben. Sitter och kollar på bikinis nu. Är sugen på två stycken. Men vi får se, vi får se... :)

Nehe, nu blir det The Hills och matlagning. PUSS!

1 kommentar:

  1. Systeryster och systerson17 februari 2010 kl. 13:22

    Mysigt ska vi ha imorgon! Jag vill också ha vår nu, eller vara med mamma o pappa! saknar dom redan hur ska detta sluta?! Dopet blir den 21 mars så vi måste kolla ut någon fin låt:) Puss gumman<3

    SvaraRadera