fredag, februari 19, 2010

friday

Slutade 19 idag, stängning på schemat. Tog bussen hem och lagade mig lite tacos, mums. Kom nyss ur duschen, en hel timme, sååå skönt. Man behöver det ibland. Har rakat benen och målat nytt nagellack så nu känner man sig fresh ;)

Hemma själv ikväll, suck. David är ute med jobbet i Eskilstuna. Rätt tråkigt att vara själv, är ju inte van direkt.. Men men, får sova med TV:n på.
Är så sjukt vinsugen, men jobbar imorgon så det blev då ingen utgång idag. Fast vinflarran där i barskåpet ser riktigt lockande ut...

Fick höra idag att New Moon kommer ut på dvd den 18:e mars, yeeey. Snacka om att jag ska KÖA för den! Har aldrig riktigt förstått mig på det där med att köa för att få nått. Exempel videospel, konsertbiljetter, JULREAN m.m. Men nu har jag faktiskt börjat få en förståelse. För jag vill VERKLIGEN ha New Moon på blue ray, helst först också :P Shit, jag har fått förbannelsen, "köa-bör-man-annars-dör-man".

Äh vafan, nu blir det vin i soffan! Hej!

1 kommentar:

  1. Hjärtegull! Du hade ju kunnat ringa så hade du fått komma hit ju! Love you<3

    SvaraRadera