söndag, februari 21, 2010

monki

Står i Davids butik här i Eskilstuna och har nyss varit inne på Monki och köpt lite vårkläder :) Alltid lika kul. Blev 2 linnen, ett korall och ett mörkblått, djupa i ryggen. Sjukt snygga. Och en svart liten väska halka ner i påsen, hihi. Sen har jag bokat upp mig på en sjukt snygg klänning som kommer in i butik snart, happy. Blev inbjuden till deras VIP-kväll också, trevligt trevligt. Skulle bli fina erbjudanden, me like.

Skönt att vara ledig idag. Känns som jag har jobbat sönder kroppen, puh! Men det är så jäkla roligt att jobba, älskar det. Utan jobb hade jag nog varit en zombie som lever på nudlar och luft. Nej, jobbet är lite av mitt liv.
Blir lite jobb på Hälla i veckan också, med Sändi :) Det är alltid kul att jobba med någon som gör dagen roligare ;)

Fick sms av mamma för någon dag sen. "Vi har precis fått helkroppsmassage på rummet och nu blir det god mat på resaurang". Usch, vad jag bara vill ta ett flyg dit. Ligga på stranden, käka god mat, snorkla, få massage.. Här hemma är det ju tydligen vinter igen. Med snöstorm och allt, man tackar.
Nej, en all inclusive nu tack!

Nej, nu ska jag tydligen hjälpa David med något. Kan bli hans sekreterare :) PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar