tisdag, februari 23, 2010

dusch



Hallå!

Har precis kommit ur duschen, så jäkla skönt att duscha! Stod och masserade hårbotten typ 10 minuter. (Nej stålis, den massagen jag fick av dig igår slår allt, då menar jag ALLT). Hihi.

Igår efter jobbet drog jag, Madde och Stålis hem till Amanda B och mös. Bäcklund hade laddat hem The Princess and the Frog. Sååå söt film. Åh, va fin den var. Jag tror alla fällde en liten tår.. Bäcklund hade donat och fixat en slags "madrassalong" på golvet, mycket uppskattat! Vi käkade naturgodis och Maddes "saltöverdoserade" popcorn. Men det gick i. Efter filmen satt vi och pratade minnen, framtid, 21års fest, löningutgång och mycket mer. Jag fick som sagt en skön huvudmassage av skålis, alltid lika uppskattat. När hon öppnar sin skönhets/massagesalong kommer jag vara VIP nr. 1. Det kan jag LOVA er ;) Men damerna var ju så fabulösa och spelade in mina "ljud". (När jag njuter låter jag väldigt tillfreds tydligen) :P Så dett lilla ljudklippet kommer nog förfölja mig genom livet får jag en känsla av...

Idag har jag jobbat, as usual. Slutade kl 20 så jag är skapligt trött. Blir en film att somna in till tror jag. Börjar tidigt imorgon så jag hoppas jag somnar fort :P Vi fick in sjukt snygga "boyfriendjeansshorts" idag. 99 spänn! SÅÅÅÅ sjukt! Det fick man ju inte missa. Köpte mig ju ett par i samma stil tidigare i månaden, men mörkare. Så nu har jag ett par ljusa och ett par mörka :) Alltså jag kan inte längta nog till sommaren! Ska bli så sjukt skönt att bara slänga på sig en klänning till jobbet. Nu är det så jobbigt att klä sig när man ska iväg. Och inte tala om när man ska ut på krogen!

På tal om krogen. På lördag ska vi hem till Millan på jobbet för hon fyller år! :) (Samma dag som min käre far). Det blir förkalas hos henne med lite mat och mys, sen ska vi till bmb, sjukt kul eftersom det är löning :) MEN, vad ska man ha på sig?! Det är fortfarande ett mysterium för mig. BLir kanske en ny klänning?

Nej, nu ska jag pussa på David sen sätta igång en film :) PUSS!

1 kommentar: