tisdag, februari 02, 2010

min man betalar aaaaallt, toppen.


Nu är lägenheten städad och sängen nybäddad, skönt. Älskar att gå och lägga mig i en nybäddad säng :) Tog bort julstjärnan också, ett tag efter, men det är såå mysigt. Tände massa ljus som kompensation.

Har fruktansvärt ont i ryggen alltså :P Helt galet.. Har druckit jättemycket vatten, skulle rena kroppen från slaggprodukter sa Millan. Det låter bra tycker jag.

Imorgon jobbar jag mellan 12-16.30. Ska träffa damerna efter det :) Sen tänkte jag gå och kolla en sväng på stan om man hittar nått kul till lägenheten. Skulle vilja ha nya ramar till några foton jag har hemma.

På torsdag är jag ledig. Då ska jag följa med David till hans butik i Eskilstuna. Jag ska passa på att gå och kolla om Monki har nått att erbjuda :) Hade tänkt försöka undvika shopping ett tag, men något litet kan man ju unna sig. Har ju min personalrabatt där också så det behöver ju inte bli så dyrt :)
Förra gången jag var där följde min syster med. Jag handlade en skinnkavaj, en t-shirt och ett linne för totalt 250 spänn! SJUKT! Egentligen skulle det ha gått på typ 700, heeeeelt crazy. Sånt gillar vi!

Anyways. Nu blir det mys i soffan med älsklingen. Ska försöka orka hoppa in i duschen också.. Behöver verkligen göra en inpackning känner jag.. Älskar Syoss schampo och balsam, gör håret sjukt mjukt och shiny.

Adios amigos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar