tisdag, februari 02, 2010

the hills

Åååh vad skönt det var med massage. Fast det var typ "ontskönt". Kändes verkligen att jag behövde ha en omgång. Efter massagen skjutsade Millan mig till jobbet, där det fanns lite att göra. Men har känt mig helt seg hela dagen efter massagen, typ huvudvärk.. Men men, nu är dagen över, bara kvällen kvar..

Kom precis hem och har kollat på ett avsnitt av The Hills, best ever. Älskar verkligen showen, min lägenhet blir som ett "The Hillsmecka", love it.
Ska försöka göra om lite i lägenheten sen när man får tid förresten, ska fixa till min "walk in" också, aka "lilla skrubben" :P Tänk när man köper hus, då kan man få en riktig walk in..

Nu ska jag städa lägenheten så det är fint tills David kommer hem :) Ska kanske laga nått gott att äta också.. Pasta med kräftstjärtssås kanske, ett glas vitt. Låter som en idé..

Ciao!

4 kommentarer:

  1. Annaaaa!

    Har du skaffat blogg! Mycket roligt. Nu får vi stötta varandra och ge massa kommentarer. Haha!

    Puss på dig!

    SvaraRadera
  2. FIn blogg du har =) Kommer följa den med glädje <3 / Jennie

    SvaraRadera
  3. Anna: haha oja, nu är det bara att ligga i på kommentarerna ;D
    Jennie: tack sweetie :) <3

    SvaraRadera
  4. Keep up the good work babes! :)

    SvaraRadera