måndag, februari 01, 2010

have i found you.


Godkväll!

Dagen började med jobb, 9.15-19.15. Lite seg dag, men mycket blev gjort :)
Åt Sambal till lunch, mums. Har matlåda till imorgon, yeah. Lilla familjen var in och hälsade på, mycket trevligt. Fast Liam låg mest och sov, som vanligt. Snutt.

Efter jobbet kom min lilla mami och hämtade mig. Sen åkte vi hem till Fia och kollade på Twilight. Den filmen kan man verkligen inte få för mycket av. T.o.m mamma fastnade för den fagre Edward till slut ;) Mycket nöje.

Helgen var faktiskt riktigt kul. Fast i efterhand så här så har jag konstaterat att det hade varit bättre att vara hemma, med tanke på min fetförkylning. Men så blev det inte. Utgång med Amända, mys som vanligt. Lite drama där ett tag men vi hade skoj :) Haha, bästa kommentarerna var iaf; "Ska vi upp och para oss lite nu då?" (Det var Bäcklunds kommentar till "dansgolvet" Och "Okej, vem vill du ha"? (Två idioter som resonerade vilken av oss dom ville go for) HAHA, jag tror vi dog några ggr om den där kvällen :P Men kul var det!

Nu sitter jag och kollar resor. Jag och David är sugna att dra en vecka till lägenheten på Canaris. Har en del semester att ta ut. Priserna är inte så skyhöga faktiskt.. Vi får åka ner till Steffe i veckan, han brukar skaffa fram fina priser.

Imorgon blir det massage. Millan är så snäll så hon ska massera mig innan jag börjar jobba, skönt :) Är mycket behövligt.

Nehe, nu blir det att börja läsa Twilightböckerna, nu kan jag inte hålla mig längre :)

Sweet dreams...

1 kommentar: