lördag, januari 30, 2010

all night long..

Idag är en bra dag.
Började jobbet 9.45. Var rätt lugnt i butiken fram tills lunchen, då jäklar blev det liv i luckan :) Divided hade en sjukt snygg kavaj på kampanj, 199 kr. Klart jag slog till ;) Blev en grå en, lite längre modell :) Annars var det en vanlig dag på jobbet tycker jag :) Eller just ja, fick en mycket fin kommentar av en kund. Man ska vara trevlig, det kommer man långt på :)

Fick sluta en timma tidigare för min käre Janet ville jobba en timme extra, awesome! David kom och hämtade mig och jag kom hem till en nystädad längenhet och ett mycket trevligt fruktfat :) David är helt utslagen stackarn.. Han fick lite ansiktsmassage av mig, verkar som den funka, hihi.

Och nu sitter jag här. Blir nog en liten förfest här hemma ikväll med partysugna människor. Vet dock inte vad jag ska ha på mig, alltid denna eviga fråga.. Klänning eller nya kavajen kanske? :) Amanda kommer runt 8 så hon får hjälpa mig, hi.

Ledig imorgon, då blir det tvättstuga, yeeej. Sen på kvällen secret santa med tjejerna :) Jag har en fetbra pressy till Lo...

Nu ska jag hoppa in i duschen. Och det är fortfarande dåligt med bilder, vet inte riktigt än hur man gör ;P

SMACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar