torsdag, februari 04, 2010

gårdagen/dagen.

Hallå!

En mycket trevlig kväll igår. Jag satt i morgonrock och tofflor när det plingade på dörren. Där stod en norsk med en systemetpåse och ett glatt humör. David och Alex började dricka lite smått och det diskuterades allt från donken till sängar. Jag drack ett glas mousserande och började väl känna lite onsdagskänsla. Ett glas löste av ett tredje och till slut var man dressed for success. Vi tog en taxi ner till 34:an och beställde första cidern. Trubaduren var duktig och stämningen var på topp :) Det började rulla in en del italianos där runt 11 och snart var det fullt ös. Vi hängde med i allsången och till slut var det dags för "nattklubb". Dansgolvet fylldes med diverse människor. Tror jag aldrig har sett en kille dansa så sjukt nångång. Trodde han skulle bryta ryggen med hans "hipsdontliemoves", fab!
Partyaxeln började gunga i takt och det dröjde inte länge förrns jag och Mr A var uppe och skakade rumpa. Fick en sko i huvudet, en rumpa i fejset och huvudmassage, mycket uppskattat. En italiano kom fram och klämde ur sig den "klassiska" repliken; "Hej! Jag kan inte så bra svenska. Vill du följa med mig hem?" Hmm..
Blev en taxi hem runt 2tiden, tack för en trevlig kväll :)

Jag har spenderat dagen med min kära syster och systerson i Eskilstuna. Vi tog tåget med David och började rundan på Monki där jag hittade två linnen, mycket fina. Sen tog vi bussen ut till Tuna Park och gick runt där. Köpte ett fint diadem på Glitter och ett par jeansshorts i boyfriendmodell från Bik Bok. Blir fina ihop med linnena från Monki. Sen köpte jag en jättefin tröja till min syster, hon passade jättebra i den. Också den från Bik Bok. Hon hittade även en superfin klänning till dopet där. Eftersom jag tyckte den var så fin köpte hon en till mig med :) Sen köpte hon leggings och lite fina saker till sin lilla familj. Vi käkade pasta på ett ställe där och sen fikade vi på Waynes. Lite brainstorm om dopet och sen åkte vi tillbaka till city. David och Pettson slutade 19 så vi tog tåget hem med dom sen.
En mycket mysig dag :)

Nu blir det slappt i soffan. Ska göra mina situps och armhävningar först. Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar