fredag, februari 05, 2010

sex and the city..


Fredaaaag, äntligen! Tog en semesterdag idag, tyckte jag förtjänade det.
Har haft en mycket givande dag, so far. Vart ute och gått en promenad, guud va jobbigt det är att gå i snö :P Sjuk träning!
Idag är det tvättdag också. Skönt att få alla kläder rena igen. Det läggs på hög, och den högen växer och snart står man där med en vit och en svart strumpa. Hänt alldeles för många ggr. Så ett nyårslöfte i år, lite sent påtänkt, kan ju vara att försöka tvätta lite oftare, då blir min kära sambo glad iaf ;)

Jag skulle byta ut min navelpiercing och gjorde det ju såklart över handfatet, way to go! Den ramla rakt ner i botten av allt och där stod jag. Kände mig som jag var med i en dålig film där tjejen tappar sin förlovningsring, by accident, ner i vasken.. Jag hatar lukter, har alltid haft svårt med starka lukter. Så ni kan ju tänka er att det här skulle bli en utmaning. För att göra en lång (äcklig, stinkande) historia kort så klarade jag iaf att få upp det, helt själv. Så nu har jag satt i en jättefin från Sri Lanka. Lite impad är jag över mig själv!

Nu kollar jag på Sex and the city. Jag gillar skarpt att det har börjat gått igen på dagarna :) Ska måla om naglarna nu i pausen hade jag tänkt för ikväll ska vi ut och fira Sofia. Vi ska träffas kl 8 på Bankiren. Det ska bli kul, även fast jag inte ska vara med så länge för att jag jobbar imorgon.

Vet inte riktigt än vad jag ska ha på mig. Funderar på kavaj och jeans, var längesen jag hade det ute. Blir för det mesta klänningar. Men en snygg kavaj och snygga jeans är underskattade. Ska göra nått kul med håret också. Nej, nu blir det lite lunch och en dusch. Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar