torsdag, februari 24, 2011

torsdag.

Körde stängning idag igen med Tessan och Millan. Jag är så glad för att jag är på en arbetsplats där man både kan ha kul med sina kompisar och få jobba med roliga saker. Just love it!
Har kikat "Halv åtta hos mig" nyss och käkat lite barnmat. Blev lax med potatis och ärtor, så gott! Och jag käkar det för att jag verkligen gillar barnmat, inte som "bantningskur". Har alltid gillar barnmat, brukade käka upp mina kusiners mat när dom var små, och nu Liams :P Mums! Funderar över att klicka hem ett par nya skor som jag hittade igår, jättefina ballerinor till våren. Får nog ta att göra det, annars kommer jag ångra mig och så är dom slut när jag väl ska beställa.. Har hänt lite för många ggr..

Käkade torsdagspizza med Millis idag, vi halva en, vegetarisk på min del och hon körde nån form av hawaii/bussola? Nåja, gott va det iaf. Snackade och taggade inför hennes födelsedagsparty på lördag. Ska bli sååå kul! Imorgon efter jobbet ska jag möta upp Maddo för lite shopping inför helgen, sen blir det ett glas vin på Tabazco, Å eller Cirkus skulle jag tro, mysigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar