onsdag, februari 23, 2011

on the floor.


Kom hem från jobbet för en srund sen, stängde idag. Hade möte och lite så sen var klockan 19 och dags för hemgång, sjukt hur fort dagarna går egentligen. Vilket för min del är sjukt bra, för då är det snart semester!!!! :D I 2 hela veckor, fyfan va det ska bli skönt! På fredags efter jobbet ska jag möta upp Maddo för lite shopping till helgen och lite till resan också, behöver lite nya grejer. Sen efter shoppingen tänkte vi sätta oss på nått mysigt ställe och dricka ett glas vin eller två. Mysig fredag helt enkelt :)
Sitter annars här hemma och laddar upp inför Millans galna födelsedagsparty på lördag! J-Lo strömmar ur högtalarna och jag provar skor till min klänning.

Nu ska jag laga lite food, en vegetarisk pasta kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar