tisdag, februari 01, 2011

sommarlängtan..


Eftersom jag var ledig igår så tog jag tag i städning/tvättning här hemma. Så himla skönt! Ställde klockan astidigt för att hinna med det innan Lussan kom. Vi drog till Global för lite lunch runt 13 typ. Vi käkade vegetarisk och sen gick vi en sväng på stan. Köpte nya träningsbyxor, snygga! Efter kaffe var det dags för L att börja jobba och jag drog hem för att göra mig iordning för bodypump och zumba. Va jätteroligt och det kändes verkligen i hela kroppen, sweet! Men idag har jag sååå jävla ont så jag inte vet vart jag ska ta vägen, det var en pärs att komma upp ur sängen imorse :P

Efter jobbet idag drog jag och körde gym med pt, Rickard. Han styrde upp ett asbra träningsschema som jag ska följa, och då kommer jag förhoppningsvis bli bättre i knät, hoppas hoppas. Men imorgon blir det vila, får inte överanstränga mig. Synd, för imorgon är det aerobic dance, hade varit kul att prova det. Men han tyckte inte att jag skulle göra det med tanke på mitt knä, bättre att träna upp det lite innan jag kör igång med det.

Har snackat med min fina norrbagge idag. Vi pratade minnen och även den kommande sommaren. Fan vilken sommar det blir! Rosé, uteserveringar, båtturer i skärgården, och bara lapa sol och vara allmänt småberusad av både vin och det allmänna tillståndet, fyfan blir inte bättre! Vår/sommar 2011, kommer bli grymt!

Nej, nu ska jag försöka klicka hem lite fina klänningar, är ju faktiskt snart dags för mig att få ett litet smakprov på sommar och semester.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar