söndag, januari 30, 2011

weekend.





Haft en grym helg. Festen igår hos Bäcklund var awesome! Sammanfattningsvis kan man väl säga; drinkar, dans, nya bekantskaper, och ALLA damerna var på plats, LOVE IT!
Blev BMB för allas del, vi skakade rumpa och hade en riktigt skoj kväll. Idag har man varit lite mör. (Snodde bilder av Amanda, måste bli bättre på att ha med min kamera!)

Var hos morfar och Eva idag och firade morfar i efterskott. Det bjöds på jättegod middag och efterrätt. Sen gick jag, mami och syrran på bio. Love and other drugs, den var bra men trodde den skulle vara bättre faktiskt. Men men, skön söndag iaf.

Imorgon är jag ledig så jag ska ställa klockan rätt tidigt och sätta igång med städning här hemma. Ska kika efter tvätttid också. På kvällen blir det bodypump och zumba med mina underbara arbetskamrater, i like!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar