söndag, februari 06, 2011

solsidan och kusinmys.

Hade riktigt skoj igår! Hemma hos Emma bjöds det på god potatisgratäng med kycklingfilé och bea. Sen till efterrätt blev det gino, mmmmm! Vi drack massa gott och dansade loss och hade det verkligen fab! Sen drog vi ner på stan, först en sväng på Cirkus sen BMB, vår snälla vakt Johan släppte in oss och fort som fan va vi på dansgolvet och röjde! Drinkar och röj, sen gick jag och mötte upp bästa Lussan på Å. Vi körde lite shots och minglade runt, hade det fab helt enkelt. Älskar att parta med L, man vet aldrig hur kvällen slutar :P Blev ju också en klassisk korv där efter sen drog jag iväg på äventyr.. :P

Ikväll kommer min lilla kusin Hanna över. Hon ska praktisera hos mig två dagar så då kör vi sleepover så vi bara har 5 minuter till jobbet. Ska bli mys. Ikväll blir det Solsidan och mys, sen imorgon kör vi stan efter jobbet och sen lite hemmaspa på kvällen. Vi ska laga god mat också, så det blir iväg att handla lite. Nu ska jag städa klart här hemma och tända mina nya doftljus :)

Fan, du tar andan ur mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar