söndag, februari 13, 2011

är vi mer än bara vänneeeeeer?



Efter jobbet i fredags var det dags för aw. Mötte upp Lotta, Millan, David, Bosse, Millans bror och hans kollega på Tabazco. Blev rödtjut och tacos. Sen drog vi till bmb där mitt forna favoritband var och spela, Arvingarna. Haha, jag ÄLSKADE dom när jag var yngre så tyckte verkligen det skulle bli skoj att dom spela. I "halvtid" gick jag fram till min favoritvakt och frågade om inte han kunde fixa backstage, för jag hade en puss att ge Casper :P Så jag och Lotta begav oss in backstage och resulterade i kortet här ovan. Berättade för honom att jag hade en huuuuge crush på honom när jag var yngre och han tyckte det var kul! Mötte Mami också på awn, mys. Det blev en hel del drinkar, shots och allt möjligt, väldigt rolig och galen kväll! Haha, MYCKET galen faktiskt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar