måndag, januari 03, 2011

SEMESTER!


Wohoo, nu har jag semester! Är så jätteglad för det, ska bara ta igen mig och ha det mysigt.
Semestern började med sovmorgon sen mötte jag upp Amanda på stan. Blev lunch, Spicy, sen blev det en sväng på stan. Har blivit en del shopping lately. Love it. Idag köpte jag en ny jeansväst på Monki till våren/sommaren, sjukt snyggt till nån blommig klänning eller så. Sen köpte jag också ett nytt diadem, jättesött. Har också köpt min beloved "Nuxe-dry oil shimmer", hittade den på rean på Åhléns, det tackar man ju inte nej till i första taget ;)

Hade förresten huuur kul som helt på nyår. Festen var hur lyckad som helst, och det var så himla roligt att alla damer var på samma plats! Jag gav nog ut ett antal nyårskyssar till mina damer, tror dom gillade det ;) Så riktigt bra uppstyrt av Millan och David, hatten av!

Nu ska jag kika på lite film, har lånat en hel drös av Amanda, mys. Hörs sen! PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar