söndag, december 26, 2010

söööndaaag.

Idag känns det som måndag, jättekonstigt :P Men har gått hela dagen och tänkt måndag när det egentligen är söndag, jag i ett nötskal antar jag.. Var på jobbet idag för första gången på en vecka. Gick faktiskt bra, en ipren i kroppen och nässpraychocka näsan, sen gick det som en dans va. Myyyyycket folk va det, som vanligt :P Men det var kul att äntligen se lite action i butiken. Fick en julpåse av min snälla chef. Va en massa gott i; after eight, noblesse, marsipan, belgisk choklad, pepparkakor, ballerina och ja, sånt där gott och farligt onyttiga saker :P Delade med mig lite till syrran och mami, nån måtta får det va :P

Efter jobbet åkte jag och firade min kusin Lova. Fick jättegod mat där och efterrätt. Alltid mysigt med firanden tycker jag, kul att samlas liksom. Mami skjutsade hem mig runt sex typ, sen kom syrran och hämtade mig här hemma för lite solning. Så jätteskönt att bara ligga och få lite "solljus" :P Och aldrig fel med qualitytime med bästa storasyster :)

Imorgon innan jobbet ska jag käka lunch med Lussan. Vi ska ses runt 11.30 för lite mat sen hinner vi nog gå en sväng på stan innan våra jobb kallar. Ska bli mys, snacka lite om nyår blir det säkert :) Som förresten är om mindre än en vecka!!! GAAAALET taggad för Millan och Davids nyårsfest på golfklubben. Måste shoppa det sista nu i veckan, sen är jag redo :D
Nej, nu ska jag kolla film, älskar söndagar. PUSS!

Vill gratta min lilla dam Ståhlis på födelsedagen också, grattis igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar