onsdag, december 22, 2010

öroninflammation och russinpaket.

Hallå bloggen!

Jag har varit sjuuuukt sjuk nu hela veckan, fyfan va det suger. Har legat hemma med öroninflammation och "struprörskatarr". Helvete va dåligt jag har mått. Är ännu inte helt frisk, halsen gör fortfarande ont och har lite feber, men är på bättringsvägen iaf. Så här hemma har det inte hänt mycket om vi säger så. Efter jag hade betalat mina räkningar idag så tyckte jag att jag förtjänade lite uppmuntran, så jag beställde hem lite saker, gjorde dagen lite roligare iaf :)
Haha måste också berätta! Idag när posten kom så tyckte jag att det small till lite väl i brevinkastet. Så jag gick upp ur min varma och sköna säng, och där på golvet låg ett russinpaket med en lapp på. "Du är vacker". Hahaha, jag trodde jag skulle dö. Och brevbäraren försvann fort som tusan så jag hann inte se hur han såg ut. Så jag ska sitta på vakt imorgon och vara beredd när han kommer igen, måste ju se ifall det är nå ögongodis :P

Nåja, nu ska jag kika "Sagan om ringen", mys. Snorig puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar